Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για το
GO Retail on Cloud
Τι είναι το GO Retail on Cloud;
Το GO Retail on Cloud είναι η νέα ολοκληρωμένη λύση της SoftOne για το ταμείο της μικρής λιανικής. Τώρα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να αποκτήσετε ένα απλό στη χρήση εργαλείο για την έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων, αλλά και για τη διαχείριση του καταστήματός σας.
Σε ποιους απευθύνεται το GO Retail on Cloud;
Το GO Retail on Cloud είναι η ιδανική λύση για καταστήματα που θέλουν να αποκτήσουν μια μοντέρνα και αποτελεσματική εφαρμογή για τη λειτουργία του ταμείου. Συγκεκριμένα, αφορά όλες τις πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (περίπτερα, μίνι μάρκετ, παντοπωλεία, ψιλικά κ.α.) που επιθυμούν ένα σύγχρονο πρόγραμμα ταμείου και διαχείρισης καταστήματος, με χαμηλό κόστος, που ακολουθεί όλες τις νέες διατάξεις της ΑΑΔΕ για τη διασύνδεση με το myDATA.
Ποιο είναι το κόστος της λύσης;
Το GO Retail on Cloud προσφέρεται ως ολοκληρωμένη λύση με πιστοποιημένο εξοπλισμό που παρέχεται από τους συνεργάτες της SoftOne (βλπ Ενότητα Εξοπλισμός) οι οποίοι θα διαθέσουν και θα συνθέσουν διαφορετικά σετ εξοπλισμού ανάλογα με τις λειτουργικές ανάγκες αλλά και τον οικονομικό προϋπολογισμό του πελάτη.
Τι γνώσεις χρειάζονται για να λειτουργήσω το GO Retail on Cloud;
Μπορώ να εκδώσω τιμολόγια με το GO Retail on Cloud;
Απαιτείται φορολογικός μηχανισμός;
Δεν απαιτείται φορολογικός μηχανισμός για τη λειτουργία του GO Retail on Cloud καθώς είναι συνδεδεμένη με τον πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, SoftOne EINVOICING.
Πώς μπορώ να την αποκτήσω;
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις συνδρομές και το πώς θα αποκτήσετε τη νέα προηγμένη λύση της SoftOne.